FAQ - Frequently Asked Questions

Rengøring

  • Q: Hvilken type af rengøring tilbyder DUUO?
  • A:DUUO tilbyder rengøring af kontor (kontorrengøring), rengøring af butik, rengøring af restaurant, rengøring af trapper (trapperengøring) med flere.
  • Q: Hvad koster rengøring af DUUO?
  • A: Som udgangspunkt kræver et rengøringspris estimat en besigtigelse på givne lokation, et rengøringsmøde. Vores priser baserer sig på mængde af tid.
  • Q: Hvad indebærer et rengøringsmøde / -besigtigelse?
  • A: Det indebærer, at vi kommer ud og ser jeres lokation, hvor rengøringen skal udføres. Herunder får vi en rundvisning og vi sætter os kortvarigt og konkretiserer jeres behov. 
  • Q: Hvor lang tid tager et rengøringsmøde?
  • A: Ofte tager et rengøringsmøde en halv time. Det kommer an på lokationens størrelse og den efterfølgende behovsafdækning.

DUUO: Miljø og bæredygtighed

  • Q: Er DUUO en miljøbevidst virksomhed? 
  • A: Vores branche har historisk set haft det svært, da vi bruger kemikalier, og man udleder vand kva vaskeri. I DUUO gør vi alt, hvad vi kan for at ændre branchen og mindske vores CO2-aftryk. Vi arbejder henimod at blive CO2-neutrale. 
  • Q: Hvordan forsøger I at blive CO2-neutrale / mindske jeres CO2-udledning?
  • A: Vi bruger cykellevering til alle vores kunder i Storkøbenhavn, så når vi leverer klude og mopper, gøres det med cykler og ikke biler. Derudover har vi internt vaskeri, så vi undgår, lastbiler henter og bringer vores klude og mopper. Vi køber økologiske t-shirts fra Makershirt, hvis produktion er lavet til at mindske vand og co2-udledning, og produceres uden brug af forurenende kemikalier og skadelige pesticider.
  • Q: Bruger I miljøvenlige produkter?
  • A: 98% af vores produkter er Svanemærkede. Vi bestræber os på at blive 100% Svanemærket inden for det næste år.

Samarbejde med Din Akkreditering

  • Q: Hvordan sikrer DUUO sig, at rengøringen lever op til visse høje standarder?
  • A: Vi samarbejder med Din Akkreditering, som hjælper sundhedspersonale og klinikker med at leve op til alle krav for at blive akkrediteret efter den danske kvalitetsmodel (DDKM). I samarbejde med Simon Due  (Ejer og Direktør) sikrer vi, at klinikker får rengøring, der lever op til NiR og DKM. Besøg Din Akkreditering for at læse mere:

Vinduespolering

  • Q: Hvor meget koster en vinduespolering?
  • A: Det kommer meget an på en række faktorer fx, hvor mange vinduer der er, hvor meget kørsel, der er til lokationen, type af vinduer mv. Er der tale om et vindue med fx dobbelte lag, eller er det svært at tilgå vinduet, skal der bruges lift for at tilgå dem, eller skal der pudses efter et byggeprojekt, hvor vinduerne er ekstra beskidte og snavset sidder ekstra godt fast. 
  • Q: Hvor i Danmark udfører i vinduespolering?
  • A: Hovedsageligt på Sjælland. Vi udfører også vinduespolering i Jylland enkelte områder, da vi pudser vinduer for bl.a. kæder som Vivaldi, der har butikker over hele Danmark.
  • Q: Hvilket typer vinduespolering udfører i?
  • A: Vi udfører vinduespoleringer for restauranter, butikker, kontorer, hertil bruger vi rentvandsanlæg (vandsystem), stige, “shafting”, mv. Vi er dog gammeldags, og vi mener, det bedste resultat udføres på den gode gamle manuelle måde, uden vandsystem. 
  • Q: Udfører i vinduespolering til private (B2C)?
  • A: Vi udfører kun vinduespolering til erhverv (B2B)

Handyman

  • Q: Hvilke typer af handyman-services udbyder DUUO?
  • A: Alle opgaver, som en håndværker (tømrer, VVS, elektriker) er for store eller dyre til at løse.  
  • Q: Hvorfor kalder I det handy(hu)man services?
  • A: Vi har kvinder ansat i vores medarbejderstab, og forsøger at inkludere dem ved at bruge et andet ord end handyman. Vi bruger derfor termer som handy personer, handyhumans, handy services m.fl.  
  • Q: Hvordan fungerer jeres handy services?
  • A: Du kan behovsafdække med os eller blot sende os en liste over ting, der skal ordnes på jeres arbejdsplads. Det kan være opsætning af whiteboards, skærme, maling, spartling eller hvis I skal flytte. Vi gør det meste, men det kræver ofte, at vi behovsafdækker. 
  • Q: Har I VVS’er eller elektrikere?
  • A: Nej, men vi benytter os af et fast hold af gode underleverandører, og vi gør dig altid opmærksom inden påbegyndelse af en opgave. 

Office Hero: Piccoline/Piccolo-ydelser

  • Q: Hvilke typer services udfører jeres Office Heros (kontorhjælpere/piccolo/piccoline)? 
  • A: Næsten alt hvad du eller dit kontor behøver for at kunne køre rundt på daglig basis. Herunder: opsætning eller nedsætning af frokost, vanding af blomster, klargørelse af mødelokaler, indkøb af snacks, mv.
  • Q: Hvad koster en kontorassistent? 
  • A: Det kommer an på, hvilket tidspunkt og til hvilke konkrete opgaver, I har brug for vores kontorhjælper. Timeprisen varierer fra 220 kr. to 260 kr. ex moms. 
  • Q: Hvor I Danmark opererer jeres kontorhjælpere?
  • A: Hovedsageligt i København og til tider Storkøbenhavn. Vores kontorassistenter er ofte mellem 18-25 år gamle, og kører til og fra lokation via cykel.