LEDIGT JOB

Office Hero

Område:
København

Timer:
10-35 ugentligt

Sprog:
Dansk eller Engelsk

Om jobbet som Office Hero

 

Office Hero-afdelingen tilbyder hjælp til kontorer i København; ved at tage sig af de opgaver, der gør en arbejdsplads organiseret, funktionel og skinnende. 

Gennem vores 4 afdelinger, udfører vi services for kontorer og virksomheder, så medarbejderne på stedet kan fokusere på deres opgaver og mål. Hertil leder vi efter velorganiserede og pragmatiske mennesker til at hjælpe os med at gøre vores kunder glade og produktive.

Kort sagt, tilbyder vi unge engagerede piccolo & piccoliner (vi elsker at kalde dem Office Heroes) til vores mange kunder i København og omegn. 

Vores team af Office Heroes er motiverede og ansvarsfulde, og vi ønsker at vækste med engagerede holdkammerater, der har autonomi og tager personligheden med på arbejdet, og som er glade, når de kan finde løsninger på nye og tilbagevendende problemer. 

Ville det være noget for dig? Så læs trygt videre.

Jobbet indebærer...

 
  • Opsætning & oprydning af frokost
  • Klargøring af mødelokaler
  • Vande planter & blomster
  • Indkøb & opfyldning af snacks og drinks
  • Disinficering af kontor

Den ideelle kandidat er…

  • Proaktiv
  • Serviceminded og klar til at gøre folk omkring dig glade
  • Klar på at udføre opgaver, som opsætning af frokost, let rengøring, opfyldning, mv.
  • Passioneret og engageret
  • Struktureret og åbentsindet
  • Taler flydende dansk eller engelsk

Vi kan tilbyde dig...

  • Mulighed for at arbejde på stedet hos nogle af de sejeste virksomheder og startups i København
  • En ugeprogram, der er skræddersyet til dine behov (ingen aften- eller weekendarbejde)
  • Et godt indblik i kontorlivet og indgang til et godt professionelt netværk
  • Månedlige fredagsbarer på vores hovedkontor i hjertet af København
  • Al den sparring og hjælp, der skal til at få dig til at performe og blomstre i din arbejdshverdag

Er du stadig interesseret? Udfyld venglist nedenstående formular 

Vi ser frem til at høre fra dig.

Om jobbet som Office Hero

 

Office Hero-afdelingen tilbyder hjælp til kontorer i Københavnr; ved at tage sig af de opgaver, der gør en arbejdsplads organiseret, funktionel og skinnende. 

Kort sagt, vi tager os af kontorer, så medarbejderne på stedet kan fokusere på deres opgaver og mål. Hertil leder vi efter velorganiserede og pragmatiske mennesker til at hjælpe os med at gøre vores kunder glade og produktive.

Kort sagt, tilbyder vi unge engagerede piccolo & piccoliner (vi elsker at kalde dem Office Heroes) til vores mange kunder i København og omegn. 

Vores team af Office Heroes er motiverede og ansvarsfulde, og vi ønsker at vækste med engagerede holdkammerater, der har autonomi og tager personligheden med på arbejdet, og som er glade, når de kan finde løsninger på nye og tilbagevendende problemer. 

Ville det være noget for dig? Så læs trygt videre 🙂

Om jobbet


Jobbet indebærer på daglig basis følgende opgaver:
  • Opsætning af frokost
  • Oprydning af frokost
  • Klargøring af mødelokaler
  • Vande planter
  • Opfyldning af snacks og drinks
  • Indkøb 
  • Disinficering af kontor

Og mange andre opgaver, der er skræddersyet til den individuelle virksomhed. 

Du har vores opmærksomhed hvis du er/har…

  • Proaktivt mindset
  • Serviceminded
  • Passioneret og engageret
  • En balance mellem at være struktureret og åbentsindet
  • Flydende på dansk eller engelsk

Vi kan tilbyde dig...

  • Mulighed for at arbejde på stedet hos nogle af de sejeste virksomheder og startups i København
  • Timebaseret løn der hurtigt vil vokse – hvis du gør et godt
  • Et deltidsjob der finder sted i dagstimerne i hverdagene (ikke nogen weekendvagter!)
  • Et godt indblik i kontorlivet og mulighederne for at opbygge dit eget professionelle netværk
Er du stadig interesseret? Udfyld venglist nedenstående formular og upload dit opdaterede CV (pdf-version). Vi ser frem til at høre fra dig.

ANSØG NU

Office Hero