LEDIGT JOB

Levering & Logistik

LEDIGT JOB

Levering

København

Fuldtid (timebaseret)

Sprog: Dansk/Engelsk

Vil du modernisere FM-branchen?

Vil du arbejde med levering og logistik? Bliv en del af vores leveringsteam og skab en karriere i et uformelt startup-miljø.

I DUUO understøtter vi virksomheders dagligdag og bidrager til, at virksomheder fuldt ud kan fokusere på kerneforretningen.

Vores mission er at understøtte vores kunders medarbejdere og deres arbejdsgange, og qua vores services skabe betingelser for at vores kunder kan præstere i deres arbejdsgang. Måden vi gør det på, er ved at tilbyde en bred vifte af services, såsom rengøring, vinduespolering, picco- og piccoline, handyman-tjenester m.fl. På kort og godt dansk, servicerer vi vores kunder med alle de praktiske opgaver, som de ikke selv har kompetencer til og/eller tid til.

Rengøringsbranchen er hårdt præget af konkurrence. Vi har dog formået at skille os ud ved moderne tilgang til branchen, herunder et fokus på bæredygtighed, miljø og CSR, samt et højt serviceniveau, hurtig responstid og veletableret kommunikation.

Din dagligdag omfatter...

 
  • Levering af produkter, rengøringsartikler mv.
  • Levering foregår via cykel eller bil
  • Planlægning og optimering af ruter 
  • Vedligeholdelse af rengøringsudstyr 
  • Ad hoc opgaver

Den ideelle kandidat er/har…

  • Flydende på dansk eller engelsk
  • Mod på at arbejde i et miljø, hvor folk løber hurtigt
  • Ambitiøs. Du ønsker at gøre dit job ordentligt
  • Lyst til at engagere dig i vores fællesskab
  • Kørekort er et krav
Andrew, former DUUO delivery person

Lyt ikke til os. Lyt til vores tidligere leveringshelt.

” My job was to carry out all the steps from preparation to delivery, such as planning routes, handling logistics and making sure products are delivered to our customers by bike or car.

Working for DUUO was a great experience and the job made me grow as a person. The people who work in DUUO are really friendly, I’m very happy to have met them.”

– Andrew Salvador

Vi lover dig...

  • at du får set København og kommer i god form – din kæreste vil elske dig for det!
  • socialt samvær og arrangementer, bl.a. med sjove og letsindige kollegaer , herunder fredagsbarer
  • en energisk og dynamisk arbejdsplads, hvor tingene ofte går hurtigt.
  • at du kan gøre en forskel i en virksomhed, der forsøger at modernisere facility service-branchen
  • al den sparring og hjælp, der skal til at få dig til at performe og blomstre i din arbejdshverdag

Vi mangler dig - men hvornår?!

Tingene går stærkt, og vi har brug for dig allerede fra den 1/10-2022. Og vær ikke bekymret, vi oplærer dig og støtter dig i din læringsproces. Det eneste, du skal medbringe er vilje og motivation til at arbejde og lære.

Hvad så nu?

Vi håber, du stadig er interesseret! Hvis ja, så udfyld venligst nedenstående formular. 

Det kan være svært at kommunikere på det store internet – selv for mennesker, der arbejder med marketing. Så er det stadig ikke tydeligt, hvad rollen går ud på, så hold dig ikke tilbage – kontakt os på [email protected] og meddel os din kontaktinfo, så ringer founder og medejer, Michael Strøyberg, dig op hurtigst muligt og forklarer alt om jobbet.  

Vi glæder os til at høre fra dig! 

Er du klar til at modernisere FM-branchen?

Brænder du for levering og logistik? Bliv en del af vores leveringsteam og skab en karriere i et uformelt miljø.

I DUUO understøtter vi virksomheders dagligdag og bidrager til, at virksomheder fuldt ud kan fokusere på kerneforretningen.

Vores mission er at understøtte vores kunders medarbejdere og deres arbejdsgange, og qua vores services skabe betingelser for at vores kunder kan præstere i deres arbejdsgang. Måden vi gør det på, er ved at tilbyde en bred vifte af services, såsom rengøring, vinduespolering, picco- og piccoline, handyman-tjenester m.fl. På kort og godt dansk, servicerer vi vores kunder med alle de praktiske opgaver, som de ikke selv har kompetencer til og/eller tid til.

Rengøringsbranchen er hårdt præget af konkurrence. Vi har dog formået at skille os ud ved moderne tilgang til branchen, herunder et fokus på bæredygtighed, miljø og CSR, samt et højt serviceniveau, hurtig responstid og veletableret kommunikation.

Din dagligdag...

  • Levering af produkter, rengøringsartikler mv.
  • Levering foregår via cykel eller bil
  • Planlægning og optimering af ruter 
  • Vedligeholdelse af udstyr til jobbet
  • Ad hoc opgaver ift. levering og logistik

Den idelle kandidat er/har…

  • Flydende på dansk eller engelsk
  • Mod på at arbejde i et miljø, hvor folk løber hurtigt
  • Ambitiøs. Du ønsker at gøre dit job ordentligt
  • Lyst til at engagere dig i vores fællesskab
  • Kørekort er en kæmpe bonus, men ikke et krav 

Vi lover dig...

  • at du får set København og kommer i god form – din kæreste vil elske dig for det!
  • socialt samvær og arrangementer, bl.a. med sjove og letsindige kollegaer , herunder fredagsbarer
  • en energisk og dynamisk arbejdsplads, hvor tingene ofte går hurtigt.
  • at du kan gøre en forskel i en virksomhed, der forsøger at modernisere facility service-branchen
  • al den sparring og hjælp, der skal til at få dig til at performe og blomstre i din arbejdshverdag 

Vi mangler dig - men hvornår?!

Tingene går stærkt, og vi har brug for dig allerede fra den 1/10-2022. Og vær ikke bekymret, vi oplærer dig og støtter dig i din proces. Det eneste, du skal medbringe er vilje og motivation til at arbejde og lære.

Hvad så nu?

Vi håber, du stadig er interesseret! Hvis ja, så udfyld venligst nedenstående formular. 

Det kan være svært at kommunikere på det store internet – selv for mennesker, der arbejder med marketing. Så er det stadig ikke tydeligt, hvad rollen går ud på, så hold dig ikke tilbage – kontakt os på [email protected] og meddel os din kontaktinfo, så ringer founder og medejer, Michael Strøyberg, dig op hurtigst muligt og forklarer alt om jobbet.  

Vi glæder os til at høre fra dig! 

Udfyld & ansøg

Ansøg nu

E-MAIL
TELEFON
ADRESSE

Langebrogade 6G, par.
1411, København K