I DUUO understøtter vi virksomheders dagligdag og bidrager til, at virksomheder fuldt ud kan fokusere på kerneforretningen.
Vores mission er at understøtte vores kunders medarbejdere og deres arbejdsgange, og qua vores services skabe betingelser for at vores kunder kan præstere i deres arbejdsgang. Måden vi gør det på, er ved at tilbyde en bred vifte af services, såsom rengøring, vinduespolering, picco- og piccoline, handyman-tjenester m.fl. På kort og godt dansk, servicerer vi vores kunder med alle de praktiske opgaver, som de ikke selv har kompetencer til og/eller tid til.
Rengøringsbranchen er hårdt præget af konkurrence. Vi har dog formået at skille os ud ved moderne tilgang til branchen, herunder et fokus på bæredygtighed, miljø og CSR, samt et højt serviceniveau, hurtig responstid og veletableret kommunikation.
” My job was to carry out all the steps from preparation to delivery, such as planning routes, handling logistics and making sure products are delivered to our customers by bike or car.
Working for DUUO was a great experience and the job made me grow as a person. The people who work in DUUO are really friendly, I’m very happy to have met them.”
– Andrew Salvador
Tingene går stærkt, og vi har brug for dig allerede fra den 1/10-2022. Og vær ikke bekymret, vi oplærer dig og støtter dig i din læringsproces. Det eneste, du skal medbringe er vilje og motivation til at arbejde og lære.
Vi håber, du stadig er interesseret! Hvis ja, så udfyld venligst nedenstående formular.
Det kan være svært at kommunikere på det store internet – selv for mennesker, der arbejder med marketing. Så er det stadig ikke tydeligt, hvad rollen går ud på, så hold dig ikke tilbage – kontakt os på [email protected] og meddel os din kontaktinfo, så ringer founder og medejer, Michael Strøyberg, dig op hurtigst muligt og forklarer alt om jobbet.
Vi glæder os til at høre fra dig!
I DUUO understøtter vi virksomheders dagligdag og bidrager til, at virksomheder fuldt ud kan fokusere på kerneforretningen.
Vores mission er at understøtte vores kunders medarbejdere og deres arbejdsgange, og qua vores services skabe betingelser for at vores kunder kan præstere i deres arbejdsgang. Måden vi gør det på, er ved at tilbyde en bred vifte af services, såsom rengøring, vinduespolering, picco- og piccoline, handyman-tjenester m.fl. På kort og godt dansk, servicerer vi vores kunder med alle de praktiske opgaver, som de ikke selv har kompetencer til og/eller tid til.
Rengøringsbranchen er hårdt præget af konkurrence. Vi har dog formået at skille os ud ved moderne tilgang til branchen, herunder et fokus på bæredygtighed, miljø og CSR, samt et højt serviceniveau, hurtig responstid og veletableret kommunikation.
Tingene går stærkt, og vi har brug for dig allerede fra den 1/10-2022. Og vær ikke bekymret, vi oplærer dig og støtter dig i din proces. Det eneste, du skal medbringe er vilje og motivation til at arbejde og lære.
Vi håber, du stadig er interesseret! Hvis ja, så udfyld venligst nedenstående formular.
Det kan være svært at kommunikere på det store internet – selv for mennesker, der arbejder med marketing. Så er det stadig ikke tydeligt, hvad rollen går ud på, så hold dig ikke tilbage – kontakt os på [email protected] og meddel os din kontaktinfo, så ringer founder og medejer, Michael Strøyberg, dig op hurtigst muligt og forklarer alt om jobbet.
Vi glæder os til at høre fra dig!
ABOUT
SERVICES